Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ekspress Grupp viib Riiga Titanicu näituse
AS Ekspress Grupp teatas, et sõlmis 27. novembril lepingu korraldamaks Riias Titanicu näitus.
Meediakontsern omandas õiguse korraldada koostöös eksponaatide USA päritolu omanikuga näituse 1912. aastal hukkunud reisilaevast Titanic, tema ainsaks jäänud merereisist ja laevaga seotud esemetest.
Näitus avatakse Riias tuleva aasta esimeses kvartalis ligi 1500ruutmeetrisel pinnal. Ettevõte investeerib näituse korraldamisse ligikaudu 400 000 eurot.
Tallinnas tõi selle näituse korraldamine Lennusadamale ligi miljon eurot kasumit.
Täna teise kvartali ja esimese poolaasta majandustulemused avaldanud Ekspress Grupp sai Titanicu merereisi kajastava näituse korraldamisest 1,1 miljoni euro suuruse kahjumi.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.